Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2012 00:35 - МАЛКА ПЕСНИЧКА
Автор: darkman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1427 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди мноооого време, като всеки млад човек, пишех стихове. Даже и имах дързостта да изпращам в тогавашния в. „Пулс” – уж трибуна на младежкото творчество, нали нещо с ДКМС беше свързано. И даже две мои стихотворения бяха отпечатани... под друго име. Оттогава не пиша стихове, макар да съм голям почитател на поезията.

Запазил съм едно-единствено. Беше първото нещо, което напечатах, когато си купих първата пишеща машина през 1987 г.
С връзки, естествено...

Собствена „Марица 30” – велика работа за един студент.

Сега, когато съм вече „три дни по-възрастен от Библията”, все още си го харесвам, макар че го „начатках” за има-няма 10 минути. И аз не знам откъде се появи.

 

МАЛКА ПЕСНИЧКА ЗА МАРГАРИТА

 

а ла Смирненски, примерно,

но посветно на единствената

 

За мен ти някога бе Афродита.

За теб аз единствен, прекрасен Адонис.

С часове се прегръщахме и за нищо не питахме,

а мечтите ни вятъра гонеха.

 

Любовта ни бе розовопурпурна пролет –

не познавахме болки, омрази, тъга...

Младостта бе стремителношеметен полет,

а животът – стоцветна дъга.

 

А сега ти за мен си Темида.

За теб аз съм сатирът Пан.

И безмълвно се питаме: „Къде ли отиде

красотата на живота мечтан!”

 

За мен ти някога беше езичница,

а аз твой единствен любовен тотем.

Сега сме двама безлични приличници

с неразрешен квартирен проблем.

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darkman
Категория: Политика
Прочетен: 309788
Постинги: 115
Коментари: 158
Гласове: 732
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930